fbpx

Få styr på virksomhedens kontrakter med SharePoint

Alle virksomheder har det: en bunke af leverandørkontrakter, som dækker over aftaler og services, som er med at understøtte virksomheden i det daglige. Det kan være husleje, rengøring, vinduespudsning, firmaaftaler for medarbejderne, firmabilaftaler, abonnementer på IT-løsninger – ja, endda service på kaffemaskinen.

De fleste kontrakter skal fornyes af og til. De har en udløbsdato og man vil ofte gerne vide i god tid, at en genforhandling skal ske. Så kan man være godt forberedt og sikre, at fornyelsen bliver endnu mere tilfredsstillende end den nuværende kontrakt. Men samtidig med at alle kontrakter har udløb på forskellige tidspunkter, så sidder man midt i en travl hverdag med møder, e-mails og telefoner der ringer.

Pludselig er det én af dine leverandører der ringer og påminder dig om, at Jeres kontrakt er udløbet. En uheldig situation. Vil du også gerne undgå det?

Ved at bruge SharePoint får du:

  • Et hurtigt overblik over alle kontrakter i virksomheden – ét samlet sted
  • En 100 % fleksibel løsning, som kan skræddersyes til netop din virksomhed
  • En løsning, som sikrer virksomhedens kontrakter og ikke er afhængig af enkelt-personer
  • Mulighed for tilføjelse af workflows til at understøtte virksomhedens arbejdsgange
  • Automatiske påmindelser ved genforhandlinger, så glemte og udløbne kontrakter hører fortiden til
  • Målretning, så den enkelte ansvarshavende ser egne kontrakter
  • Let at overdrage ansvaret for kontrakter løbende – også når medarbejderne stopper
  • En løsning, som er tilgængelig på alle enheder, uanset hvor du befinder dig
  • En løsning, som giver dig muligheden for at være proaktiv