Skræddersyet til danske SMV'ere -
Kraftfuldt. Enkelt. Overkommeligt!

Dit CRM

CRM til dig

Microsoft Dynamics 365 Sales er en applikation rig på features og funktioner, der kan håndtere de mange komplekse opgaver i salg. Men vores erfaringer viser, at det ofte er svært at overskue alle disse features, når virksomheder vil i gang med at digitalisere salgsfunktionen. Samtidig er abonnementsprisen relativ høj. Derfor har vi udviklet Dit CRM. En CRM løsning der er baseret på samme platform og entiteter som Dynamics 365. Vi har udvalgt og tilpasset de mest basale funktioner, så du kan koncentrere dig om at skabe fundamentet for digitaliseringen af jeres relationer til kunder, leverandører og potentielle emner. Nemmere at overskue og komme i gang med - til en langt billigere pris.

Kraftfuldt

Vores CRM løsning er kraftfuld fordi den bygger på de selvsamme entiteter som Microsoft Dynamics 365 Sales, men tilpasset de behov, som hovedparten af danske SMV'ere står med. Samtidig er løsningen fleksibel, så den kan konfigureres til at inkludere dine unikke behov.

Og bare rolig... skulle behovene vokse i fremtiden, så er vores løsning kompatibel med Dynamics 365 Sales, så det er muligt at opgradere til den fulde Microsoft-licens.

Enkelt

Vores CRM løsning er nem at bruge. Vi har skåret alt det unødvendige og de besværlige funktioner fra Dynamics 365 Sales væk og koncentreret indsatsen omkring de grundlæggende CRM funktioner. Det betyder, at implementeringstiden reduceres og løsningen bliver nemmere at bruge for dine sælgere. 

Økonomisk overkommelig

Vores formål med Dit CRM har været at skabe muligheden for at tænke stort, men at starte småt uden at gå på kompromis med det tekniske grundlag, sikkerheden og fremadrettede udvidelser.

Løsningen er funderet i Microsoft Power Platformen ligesom Dynamics 365 applikationerne, men kun til en brøkdel af licensprisen.

Sebastian Hornbaek, IT-forretningskonsulent

Vi har gjort CRM nemt og overskueligt, så du kan læne dig tilbage og fokusere på at dyrke relationerne til dine kunder.

CRM er integreret med din Microsoft 365 løsning

Det er vores erfaring, at der er et stort behov for at etablere integration mellem CRM og Microsoft 365 fordi:

  • Plads er dyrt i Power Platformen og det er derfor en fordel at gemme dokumenter på SharePoint, hvor der er mere plads tilgængelig. Samtidig er det nemmere at  samarbejde om dokumenter i SharePoint
  • Dine e-mails håndterer du via Outlook og derfor kan din CRM løsning med fordel intregres hertil, så du har mulighed for at arkivere e-mails smidigt
  • En del af de opgaver og processer som affødes af salgsarbejdet kan med fordel understøttes i Microsoft 365 - f.eks. projektstyring, tilbudsstyring og kontraktstyring

Alt sammen er med til at gøre arbejdet og processerne mere smidige, hvor I samtidig minimerer omkostningerne til licenser og lagerplads.

Microsoft Copilot Ready

Når du investerer i et koncept fra Evobis, så bliver der rig mulighed for at benytte og udnytte mulighederne som Microsoft Copilot tilbyder.

Priseksempler på skræddersyede CRM-løsninger

Nedenstående eksempler er vejledende og vi vil altid tage udgangspunkt i en analyse af de konkrete behov. Indholdet af de forskellige eksempler nedenfor skal ses som værende inspiration, og indholdet vil til enhver tid blive defineret som en naturlig del af projektafdækningen.

Dit CRM - Basis

Kr. 50.000
Installation af Dit CRM løsning* Konfiguration af kunder, kontakter og emner Konfiguration af salgsmuligheder Opsætning af Outlook integration Opsæting af standard pipeline proces Konfiguration af standard dashboard Integration til SharePoint** Træning og uddannelse (½ dag) Go Live! Migrering af kundedata*** Integration til CVR-register Tilpasning af salgsproces Integration til Power BI

Dit CRM - Udvidet

Kr. 100.000
Installation af Dit CRM løsning* Konfiguration af kunder, kontakter og emner Konfiguration af salgsmuligheder Opsætning af Outlook integration Opsæting af standard pipeline proces Konfiguration af standard dashboard Integration til SharePoint** Træning og uddannelse (½ dag) Go Live! Migrering af kundedata*** Integration til CVR-register Tilpasning af salgsproces Integration til Power BI
* For at bruge løsningen skal der tilkøbes en Microsoft Power Apps pr. app licens. Den koster ca. 45 kr. pr. bruger pr. md.
** Opsætning så alle dokumenter placeres i et dokumentarkiv på SharePoint. Det sparer plads på Dataverse
***Baseret på excelark udfyldt efter Evobis' anvisninger.

Kontakt os, hvis du har spørgsmål

Vi står klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig godt videre. Uanset om du har brug for rådgivning om Microsoft Cloud applikationer, vores koncepter eller moduler, er vi her for dig – kontakt os gerne, vi glæder os til at hjælpe!

Claus Bech Espensen

Claus Bech Espensen

Business Development Manager


ce@evobis.dk +45 22 49 12 62 LinkedIn