Moderne kommunikation og samarbejde

Intranet

Intranet basereret på standard Microsoft 365

Med udgangspunkt i vores intranetkoncept til SharePoint, tilbyder vi et intranet som kan designes og tilpasses jeres unikke behov for kommunikation, samarbejde og videndeling - alt efter, hvad der er i fokus i din virksomhed.

Et moderne intranet præsenterer ikke blot statiske nyheder og informationer fra ledelsen. Vores koncept er designet til at levere en levende og moderne adgang til intern kommunikation samarbejde og videndeling på tværs af organisationen. 

Intranetkoncept

Konceptet tager udgangspunkt i standardfunktionaliteten i SharePoint og tilpasses jeres grafiske udtryk og øvrige behov.

I tillæg til konceptet har vi opbygget en række moduler, som beriger funktionaliteten fra standard SharePoint og dermed gør jeres intranet mere levende og vedrørende. Dermed skabes en relevant indgang for jeres medarbejdere til organisationens informationer og daglige værktøjer, hvorved der sikres en mere effektiv og brugervenlig arbejdsdag. 

Målret nyheder og information til afdelinger, lokationer og lande

Med både kanaler, rettigheder og målretning får I optimal kontrol omkring jeres nyheder, dokumenter og information, samt måden hvorpå disse skal kanaliseres ud til jeres medarbejdere.

Indhold i form af eksempelvis afdelings -eller landespecifikke nyheder, begivenheder, annonceringer m.v. kan herved målrettes den korrekte målgruppe, og samtidig kan mere følsom information rettighedsstyres, så det ikke falder i de forkerte hænder.

Engagerende indhold

Med udgangspunkt i SharePoint får I et markedsledende fundament for opbygning af et intranet. Med et hav af indbyggede muligheder kan kreativiteten slippes løs, og fantastiske resultater opnås.

Skulle behovene spænde ud over standardplatformens muligheder, så har vi desuden udarbejdet en række moduler, som kan anvendes i tillæg til platformens standardfunktioner. 

Se vores moduler her

Integreret med Microsoft Teams

Vores intranetkoncept inkluderer konfiguration af Viva Connections, hvorved dit intranet bliver automatisk tilgængeligt i Microsoft Teams. Dermed øges muligheden for at forbinde hele din organisation omkring intranettet. Uanset hvor medarbejderne er, kan de altid få adgang til nyheder, informationer, opgaver og modtage personlige meddelelser via Teams på PC eller mobil. Det er brugervenligt, engagerende og effektivitetsfremmende.

Microsoft Copilot Ready

Når du investerer i et koncept fra Evobis, så bliver der rig mulighed for at udnytte Microsoft Copilot til at understøtte din organisations arbejde.

I vores intranetkoncept kan du bruge Copilot til at opsummere og skabe bedre indsigt over indhold, f.eks. personalehåndbogen, hvilket gør det lettere at finde og bruge information i dagligdagen.

Copilot hjælper desuden redaktører med at skabe SharePoint-sider med visuelt tiltalende indhold, hurtigt og effektivt.

Intranet

Konceptet har fundament i standard SharePoint, hvor vi har sammensat en “kom godt i gang pakke”, der kombinerer de bedste elementer fra standard SharePoint med vores moduler, udviklet i samarbejde med vores kunder. Konceptet indeholder ligeledes det nødvendige niveau af undervisning og dokumentation, der danner grundlaget for en tryg ibrugtagning.

Fremhævede fordele:

  • Nyhedsformidling til flere kanaler og målgrupper
  • Intuitiv og funktionsrig indholdsstyring
  • Administration af både funktionalitet og udseende
  • Central dokumentstyring af vigtige dokumenter
  • Flot og intuitiv brugergrænseflade
  • Mulighed for infoskærme
  • Rettighedsstyring på flere niveauer
  • Målrettet annoncering af daglige beskeder
  • Målrettede begivenheder og arrangementer
  • Medarbejdersøgning med udvidet informationspanel
  • Tilgængelighed på tværs af enheder
  • Integreret med Microsoft 365 Copilot
  • Kan tilrettes jeres konkrete behov

Priseksempler på skræddersyede intranetløsninger

Nedenstående eksempler er vejledende og vi vil altid tage udgangspunkt i en analyse af de konkrete behov. Indholdet af de forskellige eksempler nedenfor skal ses som værende inspiration, og indholdet vil til enhver tid blive defineret som en naturlig del af projektafdækningen.

Eksempel 1

Kr. 50.000
Intranet koncept* Evobis Annonceringer á 6.000,- Evobis Mærkedage á 8.000,- Evobis Telefonbog á 8.000,- Arrangementer & begivenheder á 8.000,- Evobis Kantinemenu á 4.000,- Specialudvikling** á 38.000

Eksempel 2

Kr. 62.000
Intranet Koncept* Evobis Annoceringer á 6.000,- Evobis Mærkedage á 6.000,- Evobis Telefonbog á 8.000,- Evobis Arrangementer & begivenheder á 8.000,- Evobis Kantinemodul á 4.000,- Specialudvikling** á 38.000

Eksempel 3

Kr. 100.000
Intranet Koncept* Evobis Annoceringer á 6.000,- Evobis Mærkedage á 8.000,- Evobis Telefonbog á 8.000,- Arrangementer & begivenheder á 8.000,- Evobis Ugens Menu á 4.000,- Specialudvikling á 38.000,-
* SharePoint-konfiguration, tematisering, nyhedsopsætning og aktivering af Viva-Connection
** Specialudvikling kan f.eks. anvendes til at få digitaliseret en række administrative opgaver som f.eks. bilagshåndtering, fraværsregisrering o.lign.

Kontakt os, hvis du har spørgsmål

Vi står klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig godt videre. Uanset om du har brug for rådgivning om Microsoft Cloud applikationer, vores koncepter eller moduler, er vi her for dig - kontakt os gerne, vi glæder os til at hjælpe!

Claus  Bech Espensen

Claus Bech Espensen

Business Development Manager


ce@evobis.dk +45 22 49 12 62 LinkedIn