Intranet

Målret indhold til lande og lokationer

Intuitiv og funktionsrig indholdsstyring

Moderne mobilvenligt design med jeres brand

Optimeret kommunikation og vidensdeling lokalt og globalt

Med Microsoft 365 og SharePoint Online får din virksomhed alt hvad der skal til, for at kunne skabe en optimal platform til kommunikation og vidensdeling både lokalt, nationalt og internationalt.

Intranetkonceptet er en dynamisk pakke, som kan skræddersyes jeres specifikke behov. Konceptet gør brug af de bedste funktioner til netop vidensdeling og kommunikation fra SharePoint Online, og kombinerer disse med vores specialtilpassede moduler.

Har du brug for et intranet, der bygger på en standardplatform, men stadig giver dig fleksibilitet til at være kreativ, så er vores koncept det rigtige valg for dig.

SharePoint Online Intranet
Afspil video

Bliv inspireret af vores videopræsentation

Målret nyheder og information til afdelinger, lokationer og lande

Med både kanaler, rettigheder og målretning får I optimal kontrol omkring jeres nyheder, dokumenter og information, samt måden hvorpå disse skal kanaliseres ud til jeres medarbejdere.

Indhold i form af eksempelvis afdelings -eller landespecifikke nyheder, begivenheder, annonceringer m.v. kan herved målrettes den korrekte målgruppe, og samtidig kan mere følsom information rettighedsstyres, så det ikke falder i de forkerte hænder.

Fremhævede fordele

Konceptet har fundament i standard SharePoint, hvor vi har sammensat en “kom godt i gang pakke”, der kombinerer de bedste elementer fra standard SharePoint med vores moduler, udviklet i samarbejde med vores kunder. Konceptet indeholder ligeledes også det nødvendige niveau af undervisning og dokumentation, der danner grundlaget for en tryg ibrugtagning.

  • Nyhedsformidling til flere kanaler og målgrupper
  • Mange muligheder for præsentation af nyheder
  • Intuitiv og funktionsrig indholdsstyring
  • Administration af både funktionalitet og udseende
  • Central dokumentstyring af vigtige dokumenter
  • Flot og intuitiv brugergrænseflade
  • Mulighed for infoskærme
  • Rettighedsstyring på flere niveauer
  • Målrettet annoncering af daglige beskeder
  • Målrettede begivenheder og arrangementer
  • Medarbejdersøgning med udvidet informationspanel
  • Tilgængelighed på tværs af enheder
  • Kan tilrettes jeres konkrete behov

Priseksempler på skræddersyede løsninger

Nedenstående eksempler er vejledende og vi vil altid tage udgangspunkt i en analyse af de konkrete behov. Indholdet af de forskellige eksempler nedenfor skal ses som værende inspiration, og indholdet vil til enhver tid blive defineret som en naturlig del af workshoppen.

Eksempel 1

kr 40.000
  • Konsulentassistance* á 18.000,-
  • Evobis Annonceringer á 6.000,-
  • Evobis Mærkedage á 8.000,-
  • Evobis Medarbejderkartotek á 8.000,-
  • Evobis Nyheder á 10.000,-
  • Evobis Arrangementilmeding á 8.000,-
  • Evobis Skabelonvælger á 12.000,-
  • Specialudvikling á 38.000,-

Eksempel 2

kr 80.000
  • Konsulentassistance* á 40.000,-
  • Evobis Annonceringer á 6.000,-
  • Evobis Mærkedage á 8.000,-
  • Evobis Medarbejderkartotek á 8.000,-
  • Evobis Nyheder á 10.000,-
  • Evobis Arrangementilmeding á 8.000,-
  • Evobis Skabelonvælger á 12.000,-
  • Specialudvikling á 38.000,-

Eksempel 3

kr 130.000‬
  • Konsulentassistance* á 40.000,-
  • Evobis Annonceringer á 6.000,-
  • Evobis Mærkedage á 8.000,-
  • Evobis Medarbejderkartotek á 8.000,-
  • Evobis Nyheder á 10.000,-
  • Evobis Arrangementilmeding á 8.000,-
  • Evobis Skabelonvælger á 12.000,-
  • Specialudvikling á 38.000,-​

* Eksempelvis SharePoint-konfiguration, tematisering, vejledning til og opsætning af indhold samt undervisning