Effektiviser vidensdeling med moderne dokumenthåndtering
Med Microsoft 365 får du adgang til nye og optimerede muligheder for styring af virksomhedens dokumenter. Med en effektiv og tilgængelig dokumenthåndtering sikres det, at alle arbejder på samme grundlag både fra mobilenheder og PC’ere. Samtidig tilbyder platformen effektive søgemuligheder, så relevant dokumentation altid kan findes igen.
Kombineret med gode muligheder for rettighedsstyring og deling af dokumenter internt og eksternt, får I dermed adgang til en moderne og tidssvarende dokumenthåndteringsplatform.
Organiser indhold med relevante skræddersyede tags
Metadata i SharePoint giver mulighed for at kategorisere virksomhedens indhold med relevante tags. Herved kan dokumenter, billeder, videoer og FAQ-elementer effektivt fremsøges.
Tagging af indhold skaber et forbedret overblik, som ikke tidligere har været muligt med traditionelle filstrukturer på netværksdrev. Samtidig supplerer platformen med versionsstyring af alle ændringer, så sporbarhedens sikres.
Fremhævede fordele
Med udgangspunkt i værktøjerne i Microsoft 365 opbygger Evobis et skræddersyet overblik over virksomhedens dokumenter, hvilket medfører en lang række fordele for jer. Udvalgte eksempler på disse findes nedenfor.
- Forbedret overblik
- Præcis versionshistorik
- Effektiv søgning med filtrering og fremhævet indhold
- Fremhævning af spørgsmål og svar med FAQ visning
- Optimeret rettighedsstyring
- Mulighed for ekstern deling
- Kanalopdeling med mulighed for differentierede administrationsrettigheder
- Øget tilgængelighed af relevant information
- Skab struktur ved kategorisering med metadata
- Målret indhold med rettigheder og tagging
- Synkroniser dokumenter offline med OneDrive for Business
- Mobilvenligt design
- Skabelonhåndtering
Priseksempler på skræddersyede løsninger
Nedenstående eksempler er vejledende og vi vil altid tage udgangspunkt i en analyse af de konkrete behov. Indholdet af de forskellige eksempler nedenfor skal ses som værende inspiration, og indholdet vil til enhver tid blive defineret som en naturlig del af workshoppen.
Eksempel 1
-
Workshop
-
Løsningsbeskrivelse og prototype
-
Konsulentassistance* á 20.000,-
-
Ibrugtagningsstøtte
-
Træning af superbrugere
-
Evobis FAQ á 6.000,-
-
Evobis Dokumentskabeloner á 12.000,-
-
Specialudvikling á 30.000,-
Eksempel 2
-
Udvidet workshop
-
Løsningsbeskrivelse og prototype
-
Konsulentassistance* á 30.000,-
-
Ibrugtagningsstøtte
-
Udvidet træning af superbrugere
-
Evobis FAQ á 6.000,-
-
Evobis Dokumentskabeloner á 12.000,-
-
Specialudvikling á 30.000,-
Eksempel 3
-
Udvidet workshop
-
Løsningsbeskrivelse og prototype
-
Konsulentassistance* á 30.000,-
-
Ibrugtagningsstøtte
-
Udvidet træning af superbrugere
-
Evobis FAQ á 6.000,-
-
Evobis Dokumentskabeloner á 12.000,-
-
Specialudvikling á 30.000,-
* Eksempelvis SharePoint-konfiguration, tematisering, vejledning til og opsætning af indhold, udvidet struktur, rettigheder eller ekstra undervisning.