Skab overblik over virksomhedens arrangementer og begivenheder
Virksomheder med aktive foreninger, afdelinger eller andre former for teams står ofte over for en stor udfordringer, når det gælder om at planlægge, koordinere, afholde og ikke mindst informere om de forskellige arrangementer og begivenheder.
Der skal både annonceres for medarbejdere om hvad, hvor og hvornår, og det kan være lidt af en opgave. Men med Evobis' arrangementsmodul får du et sted at håndtere disse opgaver, så sparer du tid og øger den interne kommunikation og sætter skub i kulturen.
Som med alle vores moduler, så betaler du en engangspris for modulet. Ingen løbende abonnementsomkostninger. Det er dit, og du kan bruge det på alle de SharePoint websteder, du ønsker.
I mange tilfælde er der behov for at holde styr på, hvem der deltager i arrangementer – og hvem der ikke deltager. Og hvad hvis der er begrænset plads? Med tilmeldingsfunktionen i modulet hjælpes du til at løse disse udfordringer nemt. Du har desuden mulighed for at begrænse adgang til persondata og styrke GDPR.
Modulet anvender standard SharePoint teknologier til at planlægge og holde styr på arrangementer, og giver medarbejderne et overblik over fremtidige begivenheder.
Se her et eksempel på, hvordan vores integrerede SharePoint modul fungerer i SharePoint Online.
Har I behov for at bruge modulet til flere forskellige formål og forskellige steder i jeres Microsoft 365 miljø, så er dette også muligt. Når I har betalt for modulet kan det bruges på alle de websteder, som I måtte ønske.
Vi har oplevet at modulet bliver brugt til at oprette:
Vi står klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig godt videre. Uanset om du har brug for rådgivning om Microsoft Cloud applikationer, vores koncepter eller moduler, er vi her for dig – kontakt os gerne, vi glæder os til at hjælpe!