Skab overblik over virksomhedens arrangementer og begivenheder

Arrangementer og begivenheder

Centralt overblik over begivenheder

Virksomheder med aktive foreninger, afdelinger eller andre former for teams står ofte over for en stor udfordringer, når det gælder om at planlægge, koordinere, afholde og ikke mindst informere om de forskellige arrangementer og begivenheder.

Der skal både annonceres for medarbejdere om hvad, hvor og hvornår, og det kan være lidt af en opgave. Men med Evobis' arrangementsmodul får du et sted at håndtere disse opgaver, så sparer du tid og øger den interne kommunikation og sætter skub i kulturen. 

Som med alle vores moduler, så betaler du en engangspris for modulet. Ingen løbende abonnementsomkostninger. Det er dit, og du kan bruge det på alle de SharePoint websteder, du ønsker.  

Hold styr på begivenheder og arrangementer

I mange tilfælde er der behov for at holde styr på, hvem der deltager i arrangementer – og hvem der ikke deltager. Og hvad hvis der er  begrænset plads? Med tilmeldingsfunktionen i modulet hjælpes du til at løse disse udfordringer nemt. Du har desuden mulighed for at begrænse adgang til persondata og styrke GDPR.

Modulet anvender standard SharePoint teknologier til at planlægge og holde styr på arrangementer, og giver medarbejderne et overblik over fremtidige begivenheder.

Nem styring af begivenheder og arrangementer i SharePoint - se inspirationsvideoen

Se her et eksempel på, hvordan vores integrerede SharePoint modul fungerer i SharePoint Online.

Har I behov for at bruge modulet til flere forskellige formål og forskellige steder i jeres Microsoft 365 miljø, så er dette også muligt. Når I har betalt for modulet kan det bruges på alle de websteder, som I måtte ønske.  

 

 

 

Modul der kan skræddersyes til lige netop jeres behov

Vi har oplevet at modulet bliver brugt til at oprette:

  • Begivenheder som gælder for til hele organisationen, men også målrettede begivenheder som dækker fysiske lokationer eller afdelinger - uden at uvedkommende ser det
  • Arrangementer til interne foreninger såsom personaleforeninger m.v.  - enten med eller uden tilmeldinger
  • Planlægning af kurser med tilmelding
  • Begivenheder og arrangementer som vises på info-skærme

Modulpris

Kr. 10.000 (alt inkl.)
Prisen for modulet er en fast pris og inkluderer tid til konfiguration og overdragelse.​
Modulet kræver ikke et abonnement og du har til enhver tid ret til opdateringer. Der betales kun for forbrugt tid ved opdateringen.​​
Modulet er udviklet efter Microsofts anvisninger, og kan dermed sameksistere med standard SharePoint​​
Alle kundespecifikke tilpasninger til modulet faktureres efter forbrugt tid​.

Fremhævede fordele:

  • Central koordinering af virksomhedsarrangementer og begivenheder
  • Flot og intuitiv brugergrænseflade
  • Fuldt overblik over arrangementer, samt aktuelle begivenheder for den enkelte medarbejder
  • Målret arrangementer til specifikke medarbejdere
  • Tilmelding af en eller flere personer per medarbejder
  • Mulighed for at skjule deltagere internt (GDPR-understøttelse)
  • Begræns antallet af pladser til arrangement
  • Overbliksvisning med alle kommende begivenheder og arrangementer
  • Notifikation ved ny tilmelding
  • Giver mulighed for integration til Outlook-kalender
  • Kan tilrettes efter jeres konkrete behov

Kontakt os, hvis du har spørgsmål

Vi står klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig godt videre. Uanset om du har brug for rådgivning om Microsoft Cloud applikationer, vores koncepter eller moduler, er vi her for dig – kontakt os gerne, vi glæder os til at hjælpe!

Claus  Bech Espensen

Claus Bech Espensen

Business Development Manager


ce@evobis.dk +45 22 49 12 62 LinkedIn