Centralt overblik over husets begivenheder med mulighed for arrangementstilmelding
Virksomheder med en aktiv personaleforening eller HR-afdeling står ofte over for udfordringer med at planlægge, koordinere og afholde firmaarrangementer. Der skal både annonceres for medarbejdere hvad, hvor og hvornår, og så skal der holdes styr på hvem der deltager – og hvem der mangler at afgive svar.
Evobis’ arrangementstilmelding kan hjælpe med at løse disse udfordringer. Modulet anvender standard SharePoint teknologier til at planlægge og holde styr på arrangementer, og giver medarbejderne et overblik over fremtidige begivenheder.
Bliv inspireret af vores videopræsentation
Fremhævede fordele
- Central koordinering af virksomhedsarrangementer og begivenheder
- Flot og intuitiv brugergrænseflade
- Fuldt overblik over arrangementer, samt aktuelle begivenheder for den enkelte medarbejder
- Målret arrangementer til specifikke medarbejdere
- Tilmelding af en eller flere personer per medarbejder
- Mulighed for at skjule deltagere internt (GDPR-understøttelse)
- Begræns antallet af pladser til arrangement
- Overbliksvisning med alle kommende begivenheder og arrangementer
- Notifikation ved ny tilmelding
- Kan tilrettes efter jeres konkrete behov
Modulpris
kr 10.000
(alt inkl.)
-
Prisen for modulet er en fast pris og inkluderer tid til konfiguration og overdragelse.
-
Modulet kræver ikke et abonnement og du har til enhver tid ret til opdateringer. Der betales kun for forbrugt tid ved opdateringen.
-
Modulet er udviklet efter Microsofts anvisninger, og kan dermed sameksistere med standard SharePoint
-
Alle kundespecifikke tilpasninger til modulet faktureres efter forbrugt tid