fbpx

Organisationsdiagram

Firmaer med en aktiv personaleforening eller HR-afdeling står ofte over for udfordringer med at planlægge, koordinere og afholde firmaarrangementer. Der skal både annonceres for medarbejdere hvad, hvor, og hvornår, og så skal der holdes styr på hvem der deltager – og hvem der mangler at afgive svar.

Evobis Arrangementstilmelding kan hjælpe med at løse disse udfordringer, ved at integrere direkte ind i et uafhængigt intranet. Modulet anvender standard SharePoint teknologier til at planlægge og holde styr på arrangementer, og giver medarbejderne et overblik over fremtidige arrangementer.

Modulet giver dig følgende fordele

  • Central koordinering af virksomhedsarrangementer og begivenheder
  • Flot og intuitiv brugergrænseflade
  • Fuldt overblik over arrangementer, samt aktuelle begivenheder for den enkelte medarbejder
  • Målret arrangementer til specifikke medarbejdere med AD Grupper
  • Tilmelding af en eller flere personer per medarbejder
  • Mulighed for at skjule deltagere internt (GDPR-compliance)
  • Begræns antallet af pladser til arrangement
  • Arkivvisning med alle kommende begivenheder og arrangementer
  • Notifikation ved ny tilmelding
  • Kan tilrettes jeres konkrete behov

Modulpris

6.000 kr (Alt inkl.)
  •  
  • Prisen for modulet er en fast pris og inkluderer tid til konfiguration og overdragelse.
  • Modulet kræver ikke et abonnement og du har til enhver tid ret til opdateringer. Der betales kun for forbrugt tid ved opdateringen
  • Modulet er udviklet efter Microsofts henvisninger og kan dermed sameksistere med standard SharePoint
  • Alle kundespecifikke tilpasninger til modulet faktureres efter forbrugt tid