Vedligehold virksomhedens skabeloner ét sted og tilgå dem alle steder
Har din virksomhed dokumentskabeloner, og ønsker I at kunne styre disse centralt og tilgå dem fra alle dokumentbiblioteker på alle jeres SharePoint sites? Så vil vores skabelonvælger uden tvivl være noget for jer.
Til håndtering af dokumentskabeloner tilbyder SharePoint en række standardfunktioner i dokumentbiblioteker, men ofte kommer denne standardfunktionalitet til kort. Én af de største ulemper opstår, hvis man ønsker at anvende de samme skabeloner på tværs af flere sites. Her er det nemlig ikke muligt at oprette central styring af skabeloner med standardfunktionaliteten i platformen, hvilket eksempelvis kan være en udfordring ved projektstyring.
Fremhævede fordele
- Alle virksomhedens skabeloner vedligeholdes i et centralt bibliotek
- Mulighed for kategorisering af skabeloner
- Flot og intuitiv brugergrænseflade
- Tilgå alle virksomhedens skabeloner fra alle dokumentbiblioteker fra alle sites.
- Målret skabeloner med rettigheder
- Find specifikke skabeloner med filtrering og søgning
- Gemmer automatisk tilbage i samme bibliotek, hvorfra du har valgt en skabelon
- Understøtter Word, Excel, Powerpoint og PDF
- Kan tilrettes jeres konkrete behov
Modulpris
kr 12.000
(alt inkl.)
-
Prisen for modulet er en fast pris og inkluderer tid til konfiguration og overdragelse.
-
Modulet kræver ikke et abonnement og du har til enhver tid ret til opdateringer. Der betales kun for forbrugt tid ved opdateringen.
-
Modulet er udviklet efter Microsofts anvisninger, og kan dermed sameksistere med standard SharePoint
-
Alle kundespecifikke tilpasninger til modulet faktureres efter forbrugt tid