Gram Equipment udvikler iscreme maskiner til sine kunder i hele verdenen. De er globalt førende leverandør af avancerede udstyr- og procesinstallationer til iscremeindustrien i hele verden.
Deres historie går helt tilbage til begyndelsen af 1900. I 1930 blev der indført is i Danmark, og Gram leverede den første automatiske maskine til fremstilling af is og isbar pinde.
Gram Equipment som vi kender det idag er etableret i 1999, og virksomheden har siden udviklet sig til en af de førende leverandører af udstyr og løsninger til iscremeindustrien verden over.
Gram Equipment udvikler iscreme maskiner til sine kunder i hele verdenen. De er globalt førende leverandør af avancerede udstyr- og procesinstallationer til iscremeindustrien i hele verden.
Deres historie går helt tilbage til begyndelsen af 1900. I 1930 blev der indført is i Danmark, og Gram leverede den første automatiske maskine til fremstilling af is og isbar pinde.
Gram Equipment som vi kender det idag er etableret i 1999, og virksomheden har siden udviklet sig til en af de førende leverandører af udstyr og løsninger til iscremeindustrien verden over.
Hos Gram Equipment arbejdede man bl.a. med en fysisk tavle og et almindeligt fil-drev til samarbejde om projekter og dokumenter. Det kan gøre samarbejdsprocessen en del kompliceret og meget besværlig at styre.
Mellem kunden og Gram Equipment er der mange dialoger, dokumenter og tjeklister. Det er en stor udfordring set fra et projektledelsesperspektiv at håndtere, og optager mange ressourcer at håndtere i det daglige.
Man havde derfor et stort behov for at skabe en fælles platform til projektstyring og samtidig at digitalisere en række arbejdsprocesser for at optimere tid, ressourcer og kvalitet.
Med den nye Projektportal kan Gram Equipment nemt oprette projektsites for nye kundeprojekter, som indeholder alle de elementer som er vigtige for en optimal gennemførsel af projekter.
Nu har de kun et sted, hvor alle projektdeltagere finder al relevant information og viden om projektet. Det sparer masser af tid samtidig med at det giver en højere kvalitet i gennemførelse.
Gram Equipment’s projektstyringsløsning er baseret på SharePoint Online og Evobis’ projektkoncept . Det er det tekniske fundament og sikrer en pålidelig platform til at understøtte internt som eksternt projektsamarbejde. Ved at udnytte SharePoint Online’s funktioner har løsningen også en app-baseret løsning, der giver medarbejderne let adgang til relevante ressourcer og værktøjer, uanset hvor de befinder sig. Ved at bygge projektstyringsløsningen i SharePoint Online sikres også en sikker og skalerbar løsning, der kan tilpasses fremtidige behov.
Med implementeringen af den nye projektportal, har Gram Equipment fået implementeret deres fælles projektproces model i løsningen. Det sikrer og højner kvaliteten og sparer mange ressourcer.
I takt med at brugerne er blevet mere fortrolig med at arbejde i Microsoft 365 og SharePoint har de udvidet funktionaliteten og sættet strøm til endnu flere processer. Desuden arbejder de med at anvende de data som de har i systemet til at skabe en bedre indsigt i, hvordan de leverer på projekter og derigennem finde yderligere optimeringsmuligheder i virksomheden.